Μην χρησιμοποιείτε
πολύ τις επόμενες φράσεις:
“ Λυπάμαι “ (δείχνει αδυναμία)
“Σας ευχαριστώ για την ευκαιρία που μου δώσατε να σας εξυπηρετήσω” (φράση robot)
“ Όταν εσείς έχετε ώρα” (προσπαθήστε να ορίζετε ημέρα και ώρα για την κάθε επαφή)
“Αν έχετε την καλοσύνη..” (η φράση αυτή δεν είναι αρκετά δυνατή)
“Ελπίζω..” (όχι αρκετά σαφής φράση)
“ Αν δεν είναι δύσκολο για σας” (η φράση αυτή δείχνει αδυναμία)
“ Λυπάμαι “ (δείχνει αδυναμία)
“Σας ευχαριστώ για την ευκαιρία που μου δώσατε να σας εξυπηρετήσω” (φράση robot)
“ Όταν εσείς έχετε ώρα” (προσπαθήστε να ορίζετε ημέρα και ώρα για την κάθε επαφή)
“Αν έχετε την καλοσύνη..” (η φράση αυτή δεν είναι αρκετά δυνατή)
“Ελπίζω..” (όχι αρκετά σαφής φράση)
“ Αν δεν είναι δύσκολο για σας” (η φράση αυτή δείχνει αδυναμία)
- Mην χρησιμοποιείτε cliches
- Όταν ευχαριστείτε κάποιον πρέπει να είστε σύντομοι και επικεντρωμένοι στο κύριο σημείο.
- Μην προσκαλείτε το κοινό σας να σας τηλεφωνήσει για τυχόν ερωτήσεις που μπορεί να έχει.
- Σκεφτείτε τη σημασία των λέξεων σας πριν τις χρησιμοποιήσετε στους πελάτες.
- Μην περιμένετε τους πελάτες σας να σας καλέσουν.
- Χρησιμοποιείτε δυνατές λέξεις όπως απόφαση, συνάντηση, δραστηριοποίηση, υπόδειξη.
- Προσπαθείτε πάντα να τελειώνετε με δυνατές φράσεις.
- Χρησιμοποιείτε υστερόγραφα σαν διεγερτικά για τη δημιουργία δράσης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου