Κυριακή 29 Ιανουαρίου 2012

Outsourcing call centers


Εάν είστε ιδιοκτήτης μεγάλης επιχείρησης πιθανότατα έχετε ακούσει τις έννοιες call center και outsourcing. Αντί η επιχείρηση να εστιάσει μεγάλο μέρος της ενέργειας και της προσοχής της  στην υποστήριξη πελατών, αναθέτει αυτί το έργο σε άλλες εταιρίες. Αυτό σημαίνει πως η εταιρία μπορεί να επικεντρωθεί στις πιο σημαντικές εργασίες του σχεδιασμού και της παραγωγής. Οι εξωτερικές υπηρεσίες υποστήριξης πελατών με τη μορφή των τηλεφωνικών κέντρων έχουν πετύχει για πολλές επιχειρήσεις. Οι υπηρεσίες των τηλεφωνικών κέντρων μπορούν να προσαρμοστούν στις ανάγκες της επιχείρησης. Για παράδειγμα, μερικά contact centers προσφέρουν εξυπηρέτηση πελατών ή τεχνική εξυπηρέτηση ενώ άλλα κρατήσεις θέσεων. Άλλο πλεονέκτημα είναι πως μπορούν να αντεπεξέλθουν σε μεγάλο όγκο κλήσεων, πράγμα το οποίο η ίδια η επιχείρηση θα δυσκολευόταν να κάνει. Υπάρχουν δύο ειδών κλήσεις, οι εισερχόμενες και εξερχόμενες. Το τηλεφωνικό κέντρο για εισερχόμενες κλήσεις είναι πιο διαδεδομένο για επιχειρήσεις που θέλουν αν επικεντρωθούν στην εξυπηρέτηση και τη βοήθεια των πελατών τους. Το πιο σημαντικό είναι πως αυτές οι υπηρεσίες μπορούν να είναι 24ώρες και 7 μέρες την εβδομάδα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου