Το λογισμικό CRM (Customer Relationship Management) αποτελεί το τεχνολογικό μέσο για την υλοποίηση ενιαίας πελατοκεντρικής στρατηγικής απ’ όλα τα τμήματα και κανάλια εξυπηρέτησης της επιχείρησης. Στην Ελλάδα η επιχειρηματική γνώση για το CRM έχει ενισχυθεί σημαντικά τα τελευταία χρόνια, ενώ αντίστοιχα ανοδική είναι και η πορεία των εγκαταστάσεων συστημάτων CRM σε οργανισμούς που δραστηριοποιούνται στην χώρα μας. Το CRM έχει υλοποιηθεί δίνοντας μεγάλη βαρύτητα στη χρήση από άτομα με ειδικές ανάγκες. Για το λόγο αυτό υπάρχουν εργαλεία και δυνατότητες που βοηθούν τη χρήση της εφαρμογής από άτομα με αναπηρίες. To CRM αποτελεί μια τεχνολογικά προηγμένη εφαρμογή, που αυτοματοποιεί και οργανώνει τις λειτουργίες marketing, εξυπηρέτησης και υποστήριξης πελατών, καθώς και τις συνεργίες ανάμεσα στην επιχείρηση και το δίκτυο συνεργατών της. Το CRM επιτρέπει στην επιχείρηση να διατηρεί ολοκληρωμένη εικόνα για κάθε πελάτη και να τον διαχειρίζεται με συνέπεια και αποτελεσματικότητα από όλα τα σημεία επαφής μαζί του. Σήμερα τα CRM συστήματα χρησιμοποιούνται στα περισσότερα τηλεφωνικά κέντρα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου