Κυριακή 17 Ιουνίου 2012

Actionline & CRM

Η τεχνολογία CRM μετατρέπει τα τηλεφωνικά κέντρα σε κέντρα επικοινωνίας της επόμενης γενιάς τα οποία προσφέρουν προηγμένες δυνατότητες πωλήσεων και εξυπηρέτησης που απαιτούν :
  • Υποστήριξη για όλα τα κανάλια επικοινωνίας
  • Παρέχει προηγμένη τηλεφωνική ροή και ανάθεση
  • Προσφέρει τηλεφωνία ενσωματωμένη με τεχνολογία υπολογιστών (CTI)
  • Διασφαλίζει πλήρη διαχείριση απάντησης μέσω e-mail
  • Στοχεύει σε κατηγορίες πελατών χρησιμοποιώντας συγκεκριμένα κριτήρια
  • Μετρά, παρακολουθεί και αναπροσαρμόζει την αποτελεσματικότητα της καμπάνιας 
  • Παρέχει εξυπηρέτηση πελατών και υποστήριξη 24 ώρες την ημέρα, 7 μέρες τη εβδομάδα


Σε συνδυασμό με τον προηγμένο τεχνολογικό εξοπλισμό παρέχει στους πελάτες της:
  • Πλήρη εξατομίκευση στη διαχείριση απεριόριστου αριθμού πελατών.
  • Αναλυτικό αρχείο πελατειακού ιστορικού.
  • Αναγνώριση πελάτη – οπτική αναπαράσταση των παρελθόντων συναλλαγών του πελάτη. 
  • Διανομή κλήσεων βασισμένη σε ικανή δρομολόγηση.
  • Δημιουργία νέων δυνατοτήτων πωλήσεων – εκπαίδευση των agents για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.
  • Χρήση όλων των δημογραφικών δεδομένων, αγορά συμπεριφοράς και προτιμήσεων των πελατών με σκοπό την προαγωγή πωλήσεων.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου